...

İlk Yazım.

İlk yazı önemlidir, ilk yazı mühimdir, ilk yazıyı yazmak ciddi bir olaydır. İlk yazı köşelere sakladıgınız artık kenarları buruşmuş üzerinde çay, kahve lekesi olan yazılarınızdan oluşamaz; çünkü ilk yazıda hem kendinizi anlatmanız gerekir, hem bu bulundugunuz zımbırtıda neler anlatacağınızdan... bu aslında o kadar basit değildir, basit olmayan, zordur. zor olan herkezin yapamayacağıdır. bunu yapabilmek ve başkasından iyi olmuş lan tepkisini almak. kalça kası gerilmesine yol açar. bu gerilme insanda mutluluk hissi ve böbür etkisi yaratır.

İlk yazının konusunu öyle kafanıza göre seçemessiniz, bana göre insan* adıyla biyolojik sınıfta yer alan canlı türleri,(onlar biziz)  ilk yazı konusunda gerçekten tecrubesizdir.. tecrubesiz olan, amatördür. Amatör olan, beceriksizdir, beceriksiz olan hiç yaşamasa daha iyi olandır.(çok sert konuşurum). neyse ne diyorduk. konu önemlidir. konuyu iyi seçeceksin arkadaş.

"Başlık" konudan daha önemlidir ilk paragrafta yazmam gerekiyordu bunu. -siz bunu ilk paragrafmış gibi okuyun- evet. başlık dediğin ses çıkarmalı. Başlık dediğin seni okumak için can atıyorum dedirtmeli insana, ben şahsen bizzat kendim. bi başlık bulamadım ve gittim anneme sordum. oda dediki "bu benim burdaki ilk yazım" yaz dedi. gerçekten zekice, bende bile bir merak uyandırdı. başlığı gördükçe okuyorum bu yazıyı.

Herneyse... Artık kendimden bahsetmeliyim. Ben Nihat Tekin. 21 Yaşındayım. Marmara Üniversitesi Makine bölümü Öğrencisiyim. kahverengi gözlerim ve 179 cm boyum var. hobilerim arasında 0-6 yaş gurubu cocukların elinden şeker yada oyuncaklarını alıp ağlatmak, kitlemesine tavla oynamak ve gereksiz hareketler peşinde koşmak var.Dinlenmeyi çok severim, hep dinlenirim. kumra                                                                                   başım bağlı yani.
en sevdiğim sözler.. "Sanat için soyun."  "Boş insan değerli insan." İnsanlar yorgun doğar dinlenmek için yaşar." 




-Bu arada sansüre karşı değilim.-

Sonuç olarak. Bu blogtan beni takip edin. asabiyetimi arttırmayın. beni germeyin.
hoşçakalın.


 *hayvanın konuşabilenine denilir)

                                                                                                                                                                   

Categories:

Leave a Reply