...

Aklımda bir ince ip.




      Sabah kalkıp güzel bir kahvaltı yapmayalı epey olmuştu. zaman geçerken telaşa kapılmadan gazete okumayalıda uzun zaman olmuştu.

Bakınız, bir insan 21 yaşında sabah kalkıp rahat bir şekilde kahvaltı edemiyorsa, yani edemeyecek kadar yoğunsa. bu işte bir yanlışlık olmalıdır. Bu gün bu kahvaltı olayı sayesinde çok yoğun bi hayatım olduğunu tespit ettim.

-eğer rahat bir kahvaltı edemiyor, sabah gazetenizi rahatlıkla okuyamıyorsanız yoğunsunuzdur-

Hayata sadece çalışmak için gelmedik öyle değil mi.?

Makine Kulübü Başkanlığı, MarmaraActive genel yayın yönetmenliği, Kariyer ve Gelişim Kulübü projeler sorumluluğu.. Sedye projesi liderliği....

Aman Allahım, Ben İnsan Değil miyim yoksa.,
Bugünlerde bunlardan bazılarını gündemimden ertelemeyi düşünüyorum.

zaten hepsini aynı anda yürütmeye çalışınca.. Birtanesine bile yeterli zamanı ayıramadığım için çok başarılı işler ortaya çıkmıyor...

Bu kararı içinde bulunduğum bütün oluşumların daha iyiye gitmesini istediğim için tek başıma alacağım...
ancak oturup, sıkıca düşünüp. detaylı bi şekilde analiz edip sonra karar vereceğim...




başlık çok alakasız oldu ama sevdim. :)
öperim.

Categories:

Leave a Reply