...

Akıl Fikir Kampüsü

     




      Kaç kişi arasından seçildiğimi bir türlü öğrenemediğim hatta niye seçildiğimi bile anlayamadığım Akıl Fikir kampusu Teb' in polonezköydeki Otelimtrak eğitim vadisinde düzenleniyor. Bende bir ayagına katılmış oldum...

      Şimdi Bu kampüs TEB in yaptıgı yada hazır satın aldığı 3 yıldızlı butik otel havasında bir yer, Aynı zamanda 
çalışanlarını buraya dönem dönem motivasyon ve sosyalleşme amaçlı egitimlerine çağırıyor...


     TEB in bu Akıl Fikir organizasyonu öncelikle harika bir fikir olmuş, TEB gözümde bir başkalaştı bir değişti açıkçası... Tesisteki herkes güleryüzlü bedava eğitim kampına değilde 5 yıldızlı otele gitmişiz hissiyatı yaratıyorlar... Canlı müzikler mi demessiniz, bilardolar, masa tenisi, yüzme havuzu mu... böyle eğitim kampı mı olur eğitim kampı dediğin biraz sıkıcı olur... :).    
  
      Neler yapılıyor derseniz de şu şekilde... Grup çalışmasına yönelik aktiviteler... Robotic workshoplar... inovasyon ve girişimcilik eğitimi... TEB üst düzey yöneticileri ile sohbetler falan...


      Birde herkes Bora Özkent ten İnovasyon-Girişimcilik eğitimi almalı...


      Sonuç olarak langırt masası dışında herşey epey güzeldi... :)


      Herşeyden fazlası ve güzeli hiç şüphesiz yeni arkadaşlıklar... Hepsi hiper kaliteli insanlar :)...

      

Leave a Reply