...

Yine Olan Oldu...

     




      Yine olan oldu... Tam oyunun sonuna geliyordum ki yine yandım. mario dinazora yine yakalandı.. packmani hayaletler yedi... bu belki 25 inci oynayışım, aynı yerde yine hep aynı hata... Biliyorum, herkes aynı yerde hata yapıyor. aynı hatayı 25 defa üstüste yaptıgım zamanlar oluyor.. Bu hayatta da böyle,  pilav yaparken suyunun ölçüsünü tutturamıyorum yada yada her zaman 1-2 dakikayla kaçırdığım otobüsler var...

       İşte hep aynı yerde yaptıgım bu hatalara, hep bir sebepten otobüsler kaçırışlarıma kırdığım kalplere en kısa tabiriyle 'keşke'lerime tecrübe diyorum... tecrubeler hep yanlış kararlardan ibaret oluyor... çünkü doğru kararlara başarı deniliyor... başarısızlıklara tecrube... tecrubeler başarıyı getiriyor...
       Edisonun harika bir sözü var. " Başarısız olmadım sadece 10000 çalışmayan yol buldum ". doğru olmayan kararlarıma başarıszlık değilde tecrube olarak bakabildiğim zaman başarıyı yakalamış olacağım... tecrubelerin toplamı başarıyı kesin olarak getirecek... dolayısıyla tecrubelerin hepsi başarıya uzanan bir merdiven...
     
        Herkesin aklında olması gereken bir şey var... marionun tek canı olsaydı prensesi kurtarma sansı bile olmazdı... herkes hata yapacak.. bana güvenin başarısız olmadan başarıya ulaşamassınız... mariodaki gibi ne kadar cok canınız varsa, yani yılmadan tekrar denemeyi ne kadar cok becerebiliyorsanız. başarıya ulaşma şansınız o kadar artıyor...

         Hepsi doğru orantılı...

 Sadece şu üç seyden uzak durmak önemli:
  - zamansız gelen sonbahar poyrazları...
  - 2,3,7,8-tetrachlorodibenzo-p-dioxin
  - ve lavaboyu tıkayan o küçük karpuz çekirdekleri...

     Bu yazıdan çıkartılacak ana fikir:
      "Aslında başarısızlık yoktur az votka vardır."

     Sevgiler.
     Saygılar.
     Nihat Tekin

Leave a Reply