...

Sevgili 60 Yaşımdaki Halim:





Sevgili 60 yaşımdaki halim...

Bahamada ortam nasıl ?

Bu yazıyı Bahamalardaki malikanenden şezlongun üzerinde büyük boy ice mojitonu yudumlayarak okuduguna eminim çünkü. hadi gene iyisin çakal. ne hareketli bir gençlik geçirdin beolm. Bana bak 2015 te çıkarttığın kitap 120. baskısına falan ulaşmıştır heralde... 2016 yılında aldığın 56 model Porsche 356 B Speedsterede hala gözün gibi baktıgından şüphem yok zaten...

bugün tarih 15/05/2013 ve acaip şeyler yaşadın acaip şeyler yaşamaya devam ediyorsun. bunamış olabilirsin belki diye hatırlatayım diyorum. harika bir çocukluk ve gençlik dönemi geçirdin. geçirmeye devam ediyorsun. bu yüzden annene babana çok şey borçlusun bunu unutma. harika umutların mükemmel projelerin var. ki zaten benim projelerim sayesinde o malikanede oturuyorsun şimdi köftehor seni. oh cefasını biz sürelim keyfini sen yaşa zaten.

Bak Allahın adını verdim şu domainleri güzel fiyata okuttum de bana neolur... elinde patladıysa kahrolacağım...

Alzehimer falan olmadıgını düşünerek yazıyorum.. yaşlandıktan sonra asla yapmaman gereken bazı önemli şeyler var...

1-60 yaşında bar alkol konserler etkinlikler falan. sakın... yaşlandın olum. kendine bi çeki düzen ver artık yaşlı gibi davran biraz.
2-Obamayla çektirdiğin fotografları toparla artık onu kimse hatırlamıyor olacak. bu kadar megolamanlıgın lüzumu yok.
3-Çocuklarının birini galatasarayın orta sahasına santrafor yapacağım diye tutturma. bırak çocuk ne isterse onu yapsın.
4- Geleceğe Dönüş Filmini İzlemekten vazgeç, şimdiden bütün replikleri ezberledin.

Sevgili 60 Yaşımdaki halim, Sgkdan teyidime göre emekli olduğun yaştasın.
Tadını çıkar. Beni de unutma...
Ellerinden Öperim.
Sevgiler.
24 yaşındaki halin.

Categories:

One Response so far.

  1. Süper, çok beğendim... :)

Leave a Reply