...

Büyük 2021 Kampanyası



 Oldum olası "3" hariç tek sayıları pek sevmem. 

"3" rakamınıda bir arkadaşımın benim adıma en sevdiğim rakamı tahmin etmesi ile sevdim. arkadaşınızı ne kadar tanıyorsunuz gibi bir uygulamada benim en çok sevdiğim rakamın 3 oldugunu iddia etmişti. bende bu cevaptan sonra en sevdiğim rakamın neden 3 olamayacağını düşünmüştüm. evet ben 3 rakamını çok seviyor olabilirdim. ve neticesinde en sevdiğim rakam böyle çok sebepsiz bir şekilde 3 oldu. 

2020 yi bende her yataktan erken kalkan gibi değerlendirmeyeceğim. yok berbattı yok iğrençti yok böaeögğt demeyeceğim hatta bende biraz polyannalık var olaylara iyi tarafından bakmayı seviyorum. tamam çok kötü bir yıldı virusler, depremler, Eddie Van Halen gitmiş, Kobe Bryant yitmiş, Seyfi Dursunoğlu göçmüş, daha nice aman allahım olaylar...

ama.

2020 de benim bir kızım oldu. 

şu andan itibaren beni sadece bir kızı olanlar anlayabilirler. Öyle ki dünya yansa yıkılsa ben kızım olduğu için sevineceğim. ekonomi batmış, dünya yıkılmış, yok o olmuş bu olmuş kimin umurunda. tamam umurumda da. benim kızım olmuş. bu benim için olan ve olabilecek tüm olayların üzerinde duruyor.

neticesinde ben 2020 yi kızımın doğdugu yıl olarak hatırlayacağım. ve bu hatır benim yaşadığım en güzel olaylardan biri olarak kalacak.

Neydi tek sayıları pek sevmiyordum. 2021 e karşı şimdi biraz bu yüzden ön yargılıyım. aynı zamanda 2021 beni 31 yaşıma sokacak. evliliğimin 5. yılına şahitlik edecek. belki şirketteki 7. yılımı tamamlatacak.

Neresinden baksam hep tek.  bunun  için bu yıla özel bir totem yapıyorum. ve kendime ilerde bu yılı güzel geçirmemi anımsatacak büyük 2021 kampanyasını uyguluyorum. nasıl olacak bu kampanya.

Bu yıl para biriktirmek yok.

Evde boş zaman geçirmek yok.

Telefona takılmak yok.

Aileye, dostlara daha çok zaman ayırmak, Gezip tozmak yemek içmek var.

Bu yüzden belli başlıklar ile kendime minik hedefler koyuyorum. bu hedefleri de buraya bırakıyorum. çünkü buraya yazınca insan birazda zorunda hissediyor. bakalım 2021 sonunda % kaç başarıya ulaşacağız. onu da burdan 80 milyona duyuracağım

-Nisan (9-10-11) İğneada Glamping.

-Nisan (23-24-25) Ağva Glamping.

-Mayıs (10-11-12-13-14) Bulgaristan Glamping (Golyamo Kamenyane, PavelBanya, Gabrova)

-Haziran (12-13) İbrice Dalış

-Temmuz (3-4) İbrice Dalış

-Temmuz (15-16-17-18-19-20-21-22-23) Sozopol-Burgaz-Varna tatili

-Ağustos 14-15 (Ayvalık Dalış)

-Ağustos (28-29-30) SkyDiving Efes

-Eylül (11-12) Tekirdağ Bağ Bozumu

-Eylül (25-26) Eskişehir

-Ekim (29-30) Yedigöller Glamping

-Kasım (19-20-21) bu tarih değişebilir. Geleneksel Ağaç Dikme Şenliği Golyamo Kamenyane

Aralık ayı evden çıkmadan.

ve Kapanış,

Merhaba 2022.

Leave a Reply